آموزش تنظیمات ضبط دستگاه های XVR

آموزش تنظیمات ضبط دستگاه های xvr ،پنجره ضبط شامل تنظیمات و قابلیت های پشتیبان گیری و بازپخش را دارد.

تنظیمات ضبط: مدیریت نوع رکورد دستگاه از این قسمت انجام می شود. ابتدا کانالی که میخواهیم تنظیمات مربوطه را انجام دهیم را انتخاب میکنیم،همچنین شما میتوانید همه کانال هارا انتخاب کنید تا تنظیمات برای همه آنها اعمال شود.

Redundancy:برای فعال کردن این تنظیمات باید این گزینه را تیک بزنید

طول:در این قسمت میتوانید بسته ی ویدیوی 60 دقیقه ای یا با زمان دلخواه ایجاد کنید تا در زمان پشتیبان گیری بسته های ویدیویی با زمان دلخواه شما باشد.

پیش ضبط : این زمان برای کاهش خطای بین بسته های ویدیویی در نظر گرفته شده است،به طور مثال 5 ثانیه پیش از اتمام بسته ویدیویی قبلی بسته ی جدید شروع به ضبط می کند‌.

حالت ضبط: در صورتی که شما نخواهید ضبط خود را بر اساس تشخیص حرکت قرار دهید باید گزینه برنامه ریزی را انتخاب کنید در غیر این صورت میتوانید با انتخاب گزینه دستی به صورت دائمی و پیوسته فیلم های دریافتی از دوربین را ذخیره کنید همچنین برای توقف ضبط کانال مورد نظر هم میتوانید از گزینه توقف استفاده کنید.

در قسمت زیرین نیز میتوانید روز های هفته و ساعت های یک شبانه روز را دسته بندی کنید. به طور مثال شما میتوانید مشخص کنید که روز جمعه هیچ رکوردی انجام نشود و در روز شنبه از ساعت 9 صبح تا ۱۲ رکورد کند و در ادامه روز از ساعت 6 بعدظهر تا ۱۱ شب  رکورد انجام شود. گزینه پیش فرض برای بازگردانی تنظیمات اولیه میباشد و کپی نیز برای اعمال همین تنظیمات بروی کانال دلخواه میباشد

5/5 - (1 امتیاز)
  هارد مناسب دستگاه DVR دوربین مداربسته

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *