راه اندازی اولیه دستگاه های سری جدید برند مدیسون و پیکسل و tsq

 در پنجره اول نمایش داده شده شما با زدن چک باکس donot prompt در خواست میکنید که دیگر پنجره راه اندازی اولیه را به شما نمایش ندهد .

با زدن گزینهnext page به مرحله اول  وارد می شویم در این پنجره سه qr به شما نمایش داده خواهد شد که دو qr اول و دوم مربوط به لینک دانلود نرم افزارانتقال تصویر این دستگاه بر روی پلتفرم های اندروید و ios میباشد و سومین qr سریال p2p دستگاه میباشد که در آموزش p2p به آن خواهیم پرداخت با زدن گزینه پنجره بعدی میرویم تنظیمات شبکه،در این پنجره به تنظیمات اولیه شبکه دستگاه میپردازیم:dhcp  …….. dhcp گزینه این قابلیت را به دستگاه می دهد. که به صورت اتوماتیک از مودم ip دریافت کند. این گزینه تنها برای انتقال تصویر p2p مناسب است ودر صورتی که انتقال تصویر شما بر اساس ip استاتیک است و یا دوربین ip به دستگاه متصل است باید آن را غیر فعال کنید.

Ip ادرس:در اینجا باید برای دستگاهتان یک ip آدرس مشخص کنید ، در مورد نوع آی پی درویدیوهای بعدی توضیح خواهیم داد اما در اینجا باید به این نکته توجه داشته باشید که آی پی دستگاه با دستگاه های دیگر متصل در شبکه متفاوت باشد‌.

سابنِت ماسک : تنظیمات پیش فرض 255.255.255.0  مربوط به کلاس c میباشد و نیازی به ویرایش نیست.

گِت وی : این گزینه با توجه به آی پی مودم و یا رِنج دوربین های تحت شبکه خودتان باید تنظیم کنید.dns اولیه و ثناویه: این dns هارا میتوانید از dns های معروفی همانند 8.8.8.8 و .4.2.24 استفاده کنید . Tcp port :این پورت برای استفاده در کلاینت نصب شده برروی ویندوز میباشد.

  فیش بی ان سی BNC چیست ؟

پورت تلفن : پورت مورد استفاده در اپیلیکشن تلفن همراه است.. Http port پورتی که برای مشاهده و انتقال تصویر برروی وب قابل استفاده میباشد.

استفاده از گزینه دانلود سرعت بالا در هنگام انتقال تصویر به شما کمک میکند که سرعت بالاتری برای دانلود تصاویر داشته باشید.

حالت انتقال: با این گزینه شما میتوانید اولویت بندی انتقال تصویر را به تلفن همراهتان براساس اولویت های دلخواه تنظیم کنید.

تست شبکه: برای اطمینان از متصل بودن دستگاه شما به شبکه اینترنت جهانی میتوانید با کلیک کردن برروی این گزینه و انتخاب گوگل و یا سایت دلخواه و انتخاب گزینه ping از برقراری ارتباط مطمئن شوید برای تایید تنظیمات انجام شده گزینه بعدی را کلیک کنید تا مراحل راه اندازی اولیه تمام شود.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *