آشنایی با گزینه راست کلیک دستگاه XVR

گزینه اول: منوی اصلی با کلیک بروی این گزینه در صورتی که قبلا وارد منو نشده بودید پنجره ورود به شما نمایش داده می شود که انتخاب نام کاربری دلخواه و وارد کردن رمز عبور و تایید آن منوی اصلی نمایش داده می شود که شامل مجموعه از تنظیمات در دستگاه XVR است: سیستم هشدار،ظبط ،خروج ،پیشرفته ،اطلاعات را به شما نمایش خواهد داد.

گزینه دوم حالت ضبط:دراین پنجره شما نوع حالت ضبط را میتوانید مشخص کنید که دارای سه دسته بندی برنامه ریزی،دستی و توقف است.که با توجه به نیاز شما درضبط فیلم ها میتوانید گزینه مورد نظر را برای هردوربین بصورت مجزا انتخاب کنید.

گزینه سوم بازپخش: با انتخاب این گزینه شما به منوی باز پخش: یا پلی بک فیلم های رکورد شده توسط دستگاه هدایت خواهید شد. که در آموزش های بعدی به صورت کامل توضیح خواهیم داد.

پشتیبان گیری: این مورد برای بک اپ گیری از فیلم های ذخیره شده توسط دستگاه استفاده میشود . در ویدیوی قبلی آموزش کامل آن قرار گرفته است. کنترل PTZ: این مورد مربوط به کنترل دوربین های PTZ یا اسپیدام میباشد.

کنترل کواکسیال:  برای تنظیم دوربین های آنالوگ و ورود به منوی اصلی دوربین از این گزینه استفاده میکنیم.

پیش نمایش سیگنال:  انتخاب نوع سیگنال CVI TVI AHD از طریق این گزینه انجام میشود.

تنظیمات رنگ:  کلیه تنظیمات مربوط به رنگ کانال از جمله روشنایی ، درخشش ، رنگ ،تفکیک پذیری و نویز گیری از پنجره ی تنظیمات رنگ قابل مدیریت است.

راهنما: تنظیمات اولیه را به شما نمایش می دهد . تنظیمات خروجی: حاشیه تصاویر را با توجه به نوع مانیتور مدیریت  میکنند که این مورد اغلب در مانیتور های CRT کاربرد دارد .

  اجرا و آموزش نصب دوربین مدار بسته

 خروج: کاربر میتواند از این گزینه برای ریستات یا خاموش کردن دستگاه و یا خروج تنظیمات استفاده کند . نمایش ۱ دوربین، نمایش 4 دوربین : با توجه به نیاز شما میتوانید یک دوربین را به صورت تمام صفحه مشاهده کنید و یا ۴ تصویر را همزمان مشاهده کنید.

5/5 - (1 امتیاز)

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *