استفاده از ویدئو بالون

استفاده از ویدئو بالون و کابل CAT5 برای دوربین های مداربسته :

ویدئو بالون ویدیو مخفف تعادل + عدم تعادل است. Video balun یکی از لوازم جانبی مهمی است که بین سیگنال متعادل و سیگنال نامتعادل تبدیل می شود.

دلیل استفاده از بالون های ویدئویی؟ balun های ویدئویی ، که به Balun های CAT5 نیز شناخته می شوند ، نصب کنندگان امنیتی را قادر می سازند تا برای دوربین های ویدیویی دوربین مدار بسته از ویدئو در حال اجرا با کابل CAT5 (و به صورت اختیاری) استفاده کنند. یک بالون ویدئویی در دو انتهای اجرای کابل CAT5 قرار دارد و از یکی از جفت های پیچ خورده کابل CAT5 برای انتقال فیلم از دوربین به یک DVR یا مانیتور استفاده می کند. همچنین بالون های چند دوربین وجود دارد که می توانند از چهار جفت پیچ خورده در CAT5 برای انتقال فیلم برای حداکثر 4 دوربین استفاده کنند. اکثر نصب کنندگان دوربین های امنیتی با استفاده از کابل کواکس سیامسی RG59 برای دوربین های مداربسته آشنا هستند ، زیرا این در واقع کابل استاندارد صنعت است و همچنین به نصب کننده ها اجازه می دهد با استفاده از یک کابل تنها فیلم را از دوربین و برق را به دوربین برسانند. نسخه هایی از balun های ویدئویی وجود دارد که علاوه بر فیلم ، از قدرت کار با دوربین های فیلمبرداری دوربین مدار بسته نیز پشتیبانی می کنند. اینها برخی از رایج ترین دلایلی است که یک نصب کننده امنیت ترجیح می دهد از کابل CAT-5 به جای RG59 برای برنامه دوربین مدار بسته استفاده کند.

  5 نشانه که سیستم امنیتی شما نیاز به ارتقا دارد

اکثر مکانها از پیش نصب شده کابل CAT5 برای زیرساخت شبکه استفاده می کنند و نصب کننده می تواند از شبکه کابلی موجود استفاده کند.

با حل حداکثر فاصله انتقال فیلم برد کوتاه از طریق RG59 (کابل کواکسیال) ، این می تواند مسافت بسیار بیشتری را برای انتقال فیلم ارائه دهد ، بیش از 700 فوت است.

یک راه حل مقرون به صرفه و کابل کواکسیال RG59 گرانتر از کابل Cat5 است.

 

اتصالات ویدیویی Balun

ویدئو فعال Balun

بالون های ویدئویی فعال شامل منبع تغذیه و عملکرد به عنوان تقویت کننده نیز هستند تا بتوانند فاصله کابل ها را بیش از 1200 فوت افزایش دهند (حد بالون های غیرفعال). می توان از یک گیرنده فعال Balun در DVR یا انتهای کابل مانیتور با یک Balun غیر فعال در انتهای دوربین فیلمبرداری استفاده کرد تا حداکثر فاصله موثر تا 2000 فوت را افزایش دهد. هنگامی که از یک فرستنده فعال balun و گیرنده فعال balun با یکدیگر استفاده می شود ، دامنه موثر کابل به 4000 فوت برای دوربین های رنگی و همچنین 5000 فوت برای تک رنگ افزایش می یابد. نمودار زیر سیم کشی استفاده شده هنگام نصب بالون های ویدئویی فعال را نشان می دهد. لطفا توجه داشته باشید که نیرو برای هر دو واحد فرستنده و گیرنده مورد نیاز است.

بالون تصویری منفعل

ویدئو بالون تصویری غیرفعال تغذیه نمی شوند و از فاصله کابل تا 1200 فوت پشتیبانی می کنند. این بالون ها فقط از یکی از جفت های پیچ خورده در کابل Cat5 استفاده می کنند. CAT5 با استفاده از ترمینال های پیچ یا برخی دیگر از انواع اتصال به بالون ها متصل می شود. balun دارای یک اتصال BNC است که از یک طرف به دوربین فیلمبرداری و از طرف دیگر به DVR یا مانیتور متصل می شود. لطفاً نمودار سیم کشی زیر را ببینید که این را نشان می دهد.

  دوربین مداربسته تحت شبکه

اتصالات ویدیویی Balun

بالون های ویدیویی با قدرت

ویدئو بالون های تصویری با پشتیبانی از برق ولتاژ پایین را به دوربین های فیلمبرداری دوربین مدار بسته همراه با انتقال سیگنال ویدئویی هدایت می کنند. برای بالون هایی که دوربین های فیلمبرداری را نیز تأمین می کنند ، یکی از جفت های پیچ خورده کابل CAT5 برای فیلم و 2 جفت برای برق استفاده می شود. نصاب ها یک جفت را برای لودهای مثبت و یک جفت را برای لیدهای منفی برق متصل می کنند. علاوه بر این ، بالون های تصویری + پاور وجود دارد که به جای ترمینال های کابل ، اتصالات RJ-45 را اجرا می کنند و حتی چندین نسخه نیز از صدا پشتیبانی می کنند. برخی از نصب کنندگان این مورد را ترجیح می دهند ، به ویژه هنگام استفاده از کابل های شبکه از پیش ساخته شده با انتهای RJ-45 که قبلاً متصل شده اند. نکته اساسی این است که فاصله ای که نمی توان برق آن را اجرا کرد بسیار کمتر از فیلم است و همچنان به ولتاژ و همچنین زبان کابل محدود می شود. 12 ولت DC معمولاً پس از 200 فوت افت می کند. فیلم زیر نحوه استفاده از بالون های ویدئویی منفعل را با قدرت نشان می دهد.

ویدئو بالون

چند بالون دوربین

balun های ویدئویی چند دوربین می توانند با چندین دوربین کار کنند و به شما امکان می دهد از هر جفت پیچ خورده Cat5 برای یک دوربین استفاده کنید ، به طور موثر به کاربران امکان می دهد تا حداکثر چهار دوربین مداربسته از طریق یک کابل Cat5 فیلم برداری کنند. نمودار زیر را علامت بزنید و نشان می دهد که چگونه دوربین چند منظوره دوربین سیم کشی شده است.

  دوربین مدار بسته پلاک خوان

ویدئو بالون

 

تمامی حقوق مادی و معنوی این مقاله به شرکت آریا گستر الکترونیک تعلق دارد هر گونه کپی برداری بدون اخذ مجوز و عدم ذکر منبع ممنوع می باشد .

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *